Yeni
Loading...

Freni Boşalan Kamyon Bahçe Duvarını Yıkıp Eve Çarptı

Freni Boşalan Kamyon Bahçe Duvarını Yıkıp Eve Çarptı

Çanakkale'nin Bayramiç ilçesinde rampa aşağı park eden kamyon, freni boşalınca bahçe duvarını aşarak eve daldı. Olayda şans eseri can kaybı yaşanmadı, hasar meydana geldi.

Freni Boşalan Kamyon Bahçe Duvarını Yıkıp Eve Çarptı

Çanakkale'nin Bayramiç İlçesi'nde rampa aşağı park edilen 35 yaşındaki Ahmet Kocabaş'a ait kamyonun, dün saat 18.30'da freni boşaldı. Rampa aşağı ilerleyen kamyon, 50 metre sonra bahçe duvarını yıkıp, 75 yaşındaki Şerife Balcı'ya ait eve çarparak durabildi. Ölen ve yaralananın olmadığı kazada, evde ve kamyonda hasar meydana geldi.

''EV SALLANMAYA BAŞLAYINCA DEPREM OLDUĞUNU SANDIM''

Bahçede sebzelerle uğraştığını ve birkaç saniye farkla kazayı atlattığını söyleyen ev sahibi Güler Günen, "Evde yaşlı annem var. Hava soğuk olduğu için sobaya odun almak için bahçeye çıktım. Odun kovasını doldurup bir kenara koydum. Bahçede bulunan soğan ve sarımsakları çapladım. Hava bir hayli soğuk olduğu için çapalama işini yarıda kesip eve döndüm. Kapıdan içeri girdiğim anda bir gürültü koptu. Ev sallanmaya başlayınca deprem oluyor sandım. Kapıyı açıp dışarı çıkmak istediğimde kapının önünde dev bir kamyon gördüm. Neye uğradığımı şaşırdım. Verilmiş sadakam varmış. Beş on saniye geç kalsam kamyonun altında can verecektim" dedi.


''KAMYON, VİNÇ YARDIMIYLA ÇIKARILDI''

Polis, kazanın ardından yatalak hasta Şerife Balcı ile bakımını yapan kızı Güler Günenç'i evden çıkardı. 1 saat süren çalışmanın ardından kamyon, evin bahçesinden vinç yardımıyla çıkarılırken, bazı meraklı vatandaşlar kurtarma çalışmalarını cep telefonu kameralarına kaydetti. Polis, kazayla ilgili soruşturma başlattı.
Google Plus'da Paylaş

BENZER YAZILAR

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder